Пошуковий запит: (<.>A=Усик Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Усик Д. Б. Дослідження особливостей саморегуляції поведінки дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Д. Б. Усик // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(1)__27
|
2. |
Усик Д.Б. Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (результати експериментального дослідження) [Електронний ресурс] / Д.Б. Усик // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3(2). - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_3(2)__18 Досліджено психологічні особливості саморегуляції поведінки дітей старшого дошкільного віку та можливості її розвитку за умов сюжетно-рольової гри. Проаналізовано теоретичні підходи до вивчення саморегуляції їх поведінки. Висвітлено особливості сюжетно-рольової гри у старшому дошкільному віці. З'ясовано взаємозв’язок типів суб’єктної регуляції поведінки та тривожності, а також статеві відмінності вияву зазначених показників. Виявлено зв'язок компонентів саморегуляції поведінки та рівня тривожності. Визначено актуальний рівень та оптимальний варіант розвитку саморегуляції поведінки старших дошкільників. Розроблено та впроваджено розвивально-корекційну програму, спрямовану на розвиток саморегуляції старших дошкільників за умов сюжетно-рольової гри, ефективність якої експериментально підтверджено.
|
3. |
Усик Д. Психологічні особливості саморегуляції поведінки в старшому дошкільному віці [Електронний ресурс] / Д. Усик // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20(2). - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2015_20(2)__18 Досліджено психологічні особливості саморегуляції поведінки дітей старшого дошкільного віку та можливості її розвитку за умов сюжетно-рольової гри. Проаналізовано теоретичні підходи до вивчення саморегуляції їх поведінки. Висвітлено особливості сюжетно-рольової гри у старшому дошкільному віці. З'ясовано взаємозв’язок типів суб’єктної регуляції поведінки та тривожності, а також статеві відмінності вияву зазначених показників. Виявлено зв'язок компонентів саморегуляції поведінки та рівня тривожності. Визначено актуальний рівень та оптимальний варіант розвитку саморегуляції поведінки старших дошкільників. Розроблено та впроваджено розвивально-корекційну програму, спрямовану на розвиток саморегуляції старших дошкільників за умов сюжетно-рольової гри, ефективність якої експериментально підтверджено.
|
4. |
Усик Д. Б. Теоретичні аспекти психологічного супроводу сімей, які виховують дітей із розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Д. Б. Усик // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 5(2). - С. 207-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_5(2)__41
|
5. |
Усик Д. Б. Психологічні особливості саморегуляції поведінки в старшому дошкільному віці (результати експериментального дослідження) [Електронний ресурс] / Д. Б. Усик // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 6(2). - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_6(2)__17 Досліджено психологічні особливості саморегуляції поведінки дітей старшого дошкільного віку та можливості її розвитку за умов сюжетно-рольової гри. Проаналізовано теоретичні підходи до вивчення саморегуляції їх поведінки. Висвітлено особливості сюжетно-рольової гри у старшому дошкільному віці. З'ясовано взаємозв’язок типів суб’єктної регуляції поведінки та тривожності, а також статеві відмінності вияву зазначених показників. Виявлено зв'язок компонентів саморегуляції поведінки та рівня тривожності. Визначено актуальний рівень та оптимальний варіант розвитку саморегуляції поведінки старших дошкільників. Розроблено та впроваджено розвивально-корекційну програму, спрямовану на розвиток саморегуляції старших дошкільників за умов сюжетно-рольової гри, ефективність якої експериментально підтверджено.
|
6. |
Іщенко М. І. Комунікаційний менеджмент в сучасних організаціях [Електронний ресурс] / М. І. Іщенко, Є. В. Міщук, В. С. Адамовська, Д. Д. Усик // Менеджер. - 2018. - № 3. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2018_3_7
|
7. |
Щербак Т. І. Емпіричне дослідження ургентної адикції у осіб юнацького віку [Електронний ресурс] / Т. І. Щербак, Д. Б. Усик // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 3(3). - С. 324-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_3(3)__31
|
8. |
Усик Д. Б. Дослідження складових механізму перетворення в сюжетно-рольовій грі старших дошкільників [Електронний ресурс] / Д. Б. Усик // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2023. - Т. 34(73), № 1. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2023_34(73)_1_29
|